close

5587834020101124134952071.jpg 

Brown Eyed Girls Ga-In revealed her honest thoughts on getting eyelid surgery.
BEG
的佳人告訴我們他對於是否要進行雙眼皮手術的真正想法。

On MBC
s Good Day, Ga-In was asked what she would do if she was asked to get eyelid surgery. She answered, I cant do that now.
MBC節目"美好的一天"裡,佳人被問到,假如被要求去做雙眼皮手術,他的回答會是什麼。
他回答,"我現在不會去做了"

She sure can
t because she has made a name for herself with her beautiful mono-lid eyes.
現在的她非常確定不會去動手術的原因,是因為他現在因其著名的單眼皮而變的非常有名。

Indeed, for her new sitcom,
All My Love, Ga-In plays the role of a college student who is self-conscious about her eyes.
佳人在他最新參與的日日劇"全部我的愛"裡,飾演一位因為單眼皮而感到不自在、羞怯的大學生。

Ga-In said,
If I wasnt famous, I might not have appreciated my eyes and gotten eyelid surgery. I saw that people told me not to get eyelid surgery on the Internet. I also found a photoshopped picture of me with double eyelids, and it didnt look that great. I guess I have to keep these eyes.
佳人說,"假如我沒變的如此出名,我可能不會珍惜我的眼睛而會去做雙眼皮手術。
我在網路上有看到一些網友希望我不要去做手術。
也在網路上看到有人幫我做了假雙眼皮照(ps的照片),而那看起來真的不好看。
我想我必須繼續保持我原有的樣子了。

We
re glad to see that some celebrities realize beauty isnt equivalent to double-lidded eyes.
我們非常高興看到一些名人們知道他們的美麗與否並不是以是否擁有一雙雙眼皮來論斷的。

arrow
arrow
    全站熱搜

    prince780622 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()